חייג/י עכשיו 072-371-2105

כיצד משיגים את הפיגמנט הרצוי בתהליך איפור קבוע?

איפור קבוע - מיקרופיגמנטציה

כדי להשיג איפור קבוע בעל מראה טבעי שיישמר לאורך שנים, הבחירה בפיגמנט המדויק היא קריטית. אחרי הכול, הפיגמנט שנבחר יוחדר אל שכבת העור העליונה שלך ויישאר שם למשך תקופה של שנה עד שלוש.

עם הזמן, דוהים ומתפרקים חלק מהפיגמנטים והאיפור שלנו עשוי לשנות במידה כזו או אחרת את צבעו.

מדובר בתהליך שיש לצפות מראש כדי להבטיח שגם לאחר תקופה, האיפור הקבוע שלנו ימשיך לשרת אותנו.

כדי לתת לך ידע נוסף על תהליך העבודה שלנו ב-Moran’s Place, אספה עבורך מורן ברוכים כמה נקודות שחשוב לקחת בחשבון בעת בחירת הפיגמנט לאיפור הקבוע שלך.

אנו מיישמים כל אחת מהנקודות האלו בכל תהליך שאנו עושים עם לקוחותינו והתוצאות מדברות בעד עצמן.

התפרקות טבעית

חלקיקי הפיגמנט הזרים המוחדרים אל העור, נחשפים אל המערכת החיסונית של הגוף המזהים אותם כפולש. כמו כן, תאי פיגמנט טבעיים בעור פועלים סביב החלקיקים ועשויים לשנות במידה משמעותית את גוון הפיגמנט.

כך גוון עור שונה עשוי לקחת את הפיגמנט לשינוי גוון אחר וליצור פיגמנט אפור, אדמדם ואפילו כתום או סגול. כדי להימנע מכך, חשוב להתאים במידה רבה את הפיגמנט לגוון העור המדויק.

בשלב הראשוני ביותר, נזהה האם הפיגמנטציה של העור שלך היא קרה או חמה ונבחר בגוון שיחמיא לפיגמנטציה הטבעית שלך באופן אופטימלי.

כל זאת, תוך לקיחה בחשבון של החשיפה של הפיגמנט לעורך וההתפרקות הטבעית שלו בחלוף הזמן.

איכות החומר

קיימים חומרי גלם רבים בשוק המשמשים לאיפור קבוע. רבים מהם, אמנם, מתפרקים במהירות ומשנים את צבעם באורח קיצוני.

כדי להבטיח שהפיגמנט ישרת אותך באופן אידיאלי, אנו עובדים אך ורק עם מוצרים איכותיים מחברות מובילות אשר שומרים על צבעם לאורך זמן ומספקים תוצאות מדויקות פעם אחר פעם.

החדרת פיגמנט שגויה

את הפיגמנט יש להחדיר לעומק מסוים מאוד כדי להביא לגוון הנכון. אם הפיגמנט יוחדר אל אזור שטחי יותר, הוא ייחשף יותר לאור ויחזיר צבע אחר, החדרה עמוקה יותר, תספק צבע כהה משרצינו ופעמים רבות עשויים להיווצר גוונים שכלל לא תכננו ליצור באיפור הקבוע שלך.  לכן, הדיוק בעבודה הוא קריטי.

מקצועיות

בסופו של יום, הכול מתחיל ונגמר בניסיון והידע המקצועי של מומחית המיקרו-פיגמנטציה שלך.

הטכניקות הללו משמשות למטרות אסתטיות רבות וכדי להבטיח שנוכל לספק לך את הטוב ביותר, נדרשת למידה מעמיקה, הכשרה מקיפה והיכרות עם חומרי הגלם והציוד מהמתקדמים ביותר.

הגעת אל מאסטרית מובילה בישראל בתחום!

מורן ברוכים עברה השתלמויות וסדנאות הכשרה אצל כמה מהמומחים הגדולים בעולם ורכשה יד אמן של ממש המבטיחה דיוק ועבודה יצירתית.

לאורך השנים, מקפידה ברוכים להתעדכן בחידושים החמים ביותר בתחום המיקרו-פיגמנטציה ולהביא אל הסלון את חוד החנית של הפיתוחים הטכנולוגיים. שכלול השירותים בסלון, מביא תוצרים איכותיים יותר ועבודה בטוחה יותר. לפרטים נוספים, אנו מזמינים אתכם לתאם פגישת ייעוץ איתנו!

שתפו עם חברים
לייעוץ ללא עלות מלאו פרטים
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.